هلناهلنا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

لپ لپ مامانی و بابایی

کارهای عشقم

1391/11/18 15:55
نویسنده : زینب
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان من طبق معمول دیر آومدم

میخوام برات از کارهای که انجام میدی بگم :

خوشگل مامان پیتکو پیتکو کردن رو دوست داری میری پشت بابایی لباسشو با دو تا دستت محکم میگیری و میگی پ پ . من وبابایی عاشق این حرکتتیم .

میری سر کمد آلبوم ها همه میکشی بیرون و اونها رو ورق میزنی ونگاهشون میکنی خیلی هم این کار رو دوست داری

وقتی برات شعر عمو زنجیر باف رو میخونم با من همراهی می کنی بله هاشو میگی

وقتی این شعررو میخونم فرشته های مهربون  دست میزنن دست دست  دست میزنی .................پا میکوبن یه پاتو به زمین میزنی خیلی این شعر رو دوست داری

وقتی برات شعر هر کی شکلک در آره شکل عروسک در آره رو میخونم وشکلک در میارم کلی میخندی وذوق میکنی

با اینکه دستگیره های کابینتهارو درآوردم از زیر در و باز میکنی همه شیشه ها و خرت وپرت ها میریزی بیرون و خودت میری توش میشینی امروز هم این   کار کردی ظرف چای رو انداختی وکلی چای ریخته شد  ومن عصبانی شدم اما سرت داد نزدم اخه خودم مقصرم اینا رو باید کابینت بالا بذارم

اهنگ های عمو پورنگ و خیلی دوست داری با پسرهای هم سن وسالت اصلا نمیسازی اما عاشق دخترها هستی کلی باهاشون بازی میکنی

چند روز که لغت چیه وکیه رو خیلی میگی

یه بار جلوت داشتم دست وصورتمو میشستم دیدم داری به حالت مس روی پاهات میکشی الهی فدات بشم اخه فکر کردی میخوام وضو بگیرم منم وضو گرفتم ونماز خوندم

 

نقاشی کردنو دوست داری گاهی اوقات موقع نقاشی کردن چشم چشم دو ابرو میخونی

گاهی اوقات تو خوابت منو صدا میزنی میگی ما مان البته به مادر جونی  وخاله زیبا هم میگی مامان خیلی هم ددری هستی کلی ذوق میکنی وقتی پالتو وکلاهتو میذارم

هلنای خوشگلم نمیدونی چقدر عاشقتم چقدر مادر بودن زیبا ست چه حس خوبیه وقتی بغلت میکنم وتو آروم بغلمی ومعلومه ارامش میگیری تو زیباترین منی عزیزم

خدای مهربونم همیشه حافظ دخترم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناز داداش
18 بهمن 91 18:50
سلام هزار هزار ماشاا... به ناز نازتون خدا براتون حفظش کنه،به ما هم سربزنید