هلناهلنا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

لپ لپ مامانی و بابایی

شانزده ماهگی شیطونکم

1391/11/23 18:16
نویسنده : زینب
268 بازدید
اشتراک گذاری

هلنا ی مامان خیلی شیطون شدی وکارهای خطرناک میکنی مثلا امروز همینطور که میرفتی بالای میز عسلی شیشه ای. با میز افتادی میز شکست تو هم افتادی روی شیشه ها من که سکته رو زدم خدا بهمون رحم کرد شانس آوردم بابایی بود وکمک کرد شیشه ها روجمع کرد وجارو کشید من که دست وپام بی حس شده بود تو رو نگه داشتم که سمت شیشه نری .بعدش رفتم صدقه گذاشتم.

یک ساعت بعد رفتی بالای جعبه برج مکعبت واز روی اون میافتادی وهی این کار تکرار میکردی من عصبانی شدم سرت داد زدم آمدی بوسم کردی دوباره کارتو تکرار کردی هی بوسم میکردی دوباره میرفتی  بالای جعبه ناقلای من . چند روز پیش هم داشتم ازت فیلم میگرفتم بالای مبل بودی داشتی کلید برق روشن خاموش میکردی یهو اومدی بالای دسته مبل و از اونجا با سر افتادی پایین .اینجور مواقع استرس می گیرم نمیدونم دیگه چطوری باید مواظبت باشم .خدایا بلا ها ازخانواده ام دور کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)