هلناهلنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

لپ لپ مامانی و بابایی

سرما خوردگی مامان وبایا

1390/7/4 9:33
نویسنده : زینب
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم .مامانی ازدیشب مریض شده اول با گلو درد شروع شده امروز خودمو تقویت میکنم تا زودتر خوب بشم تا شما اذیت نشی عزیزم .اینو بگم بابایی هم سرما خورده اونم چه سرمایی .من از بابایی گرفتم . راستی دیروز خاله زیبا ازم عکس گرفته تا وقتی به امید خدا  به دنیا آمدی  و بزرگ شدی بهت نشون بدم اینو بگم که میخواستم با باباییت عکس بگیرم اما اونقدر سرش   شلوغه که دلم براش میسوزه آخه جدا از کاراش عزیزت بیمارستان بستری شده باید بره بهش سر بزنه  ویسری کارو انجام بده برا اونم دعا کن زودتر خوب بشه عزیزم.به امید خدا تا به دنیا آومدنت اگه تونستیم با هم عکس میگیریم. راستی برا دوشنبه هفته بعد قراره برم سونو تا دخملی گلمو ببینم دلم میخواد دوشنبه هر چه زودتر بیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان پندار
7 مهر 90 12:09
سلام ممنون که سر زدین نی نی تون خیلی نازه خدا حفظش کنه
راستی تو قسمت نظرات ادرس وبلاگتون رو اشتباهی به جای weblogزدین veblog من متوجه شدم و درستش کردم








ممنون عزیزم که به وبلاگم سر زدین.من هفته 36ام .اینا بچه های فامیلند