هلناهلنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

لپ لپ مامانی و بابایی

ساخت وبلاگ برا لپم لپم

1390/7/15 16:29
نویسنده : زینب
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم این وبلاگ را دایی جونت ساخته البته باتاخیر آخه مامان تنبلی داری .با ورود به ماه 9 تصمیم گرفتم برا لپ لپم وبلاگ بسازم .روزی که متوجه شدم که در وجودمی 10 اسفند 1389بود بی بی چک گذاشتم 2 تا خط افتاده بود باورم نمیشد که من وبابایی قراره نی نی داشته باشیم سریع براش زنگ زدم اون مثل من بود گفت بریم آزمایش بدم آخه ما خیلی وقت بود منتطر آمدنت بودیم  رفتیم آزمایشگاه جواب برا ساعت 5 آماده میشد دل تودلمون نبود که ببینیم جواب چیه  آون روز قرار بود خونه  دوستم برم رفتم اما تمام فکرم پیش این بود که شما تو دلم هستی خودمو به خدا سپردم گفتم هر چی مصلحت باشه اون روز شاگردم داشتم اونقدر که حواسم پرت بود کلید آموزشگاهم  یادم رفته بود یهو بارون شدید هم گرفته بود منتظر شاگردم شدم تا بیاد بریم خونه مادرجون آمدو  رفتیم خونه مامان موقع درس دادن تمام حواسم پرت بود میدونستم اگه مرتضی با شیرینی بیاد اوکیه .مرتضی آمد جواب مثبت بود .چه شبی بود اون شب .خواست خدا بوددو مصلحتش .خدایا شکرت .گریه وخنده باهم بود مامان وبابام ومامان وبابا مرتضی وزیباو زهرا ومعصوم خلاصه هممون خوشحال بودیم .خدایا هرکی نی نی میخواد اگه صلاحش بهشون  نینی بده .بعد اونم دکتر رفتن و استراحت خونه مادر جون و عزیزت وویار شدید وتا4ماه حالم بد بود وبعدشم فهمیدیم نی نی نازمون دخملیه .یکی از حس خوب این دوران تکون خوردن نینی که خیلی لذتبخش که اگه یه روز تکون نخوره خیلی ناراحت میشی   .  از ماه 5 تا ماه 8 خونه خودمون بودیم از وسطا ی ماه 8 آمدم خونه مادرجون البته اگه تو هفته ٣٣مشکلی پیش نمیومد خونه خودم بودم . لکه دیدم 2 روز بیمارستان بستری شدم بعدش آمدم خونه مامان. البته برات کلی خریدم کردیم عکساش میذارم که مادرجون وخاله زیبا وعمه لیلا بیشر خریداتو کردن.  واما اسم هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم ولی بایایی پدرجون مادرجون دایی جون مهتاب صدات میکنند .اما خا له زیبا میگه اسم جدید انتخاب کنید اسمای انتخابیمون آیدینا پرند و......عزیزم شما یه دختر خاله به اسم وانیا ویه دختر عمو به اسم کیانا که هر دو 3سال ونیمند یه پسر عمه که 8 سالشه اسمش ارمیا  و یه دختر عمه ماهک که هنوز یک ساله نشده پس حسابی هم بازی داری .امروز 1مهر هست به امید خدا اخرای مهر میای تو بغلم .از خدا میخوام نی نی سالم تو بغلم بذاره لپ لپ مامانی وبابایی مواظب خودت باش وبه موقع بیا پیشمون.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)