هلناهلنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

لپ لپ مامانی و بابایی

بدون عنوان

1390/7/20 19:35
نویسنده : زینب
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم امروز آخرین روزی که تو شکم مامانی هستی فردا به امید خدا میای بغلم .عزیزم نمی تونم باور کنم دارم دختر دار میشم نمی تونم تصور کنم چه شکلی هستی از خدا می خوام که قدر نعمت به این بزرگی را بدونم وهمیشه شکرگذارش باشم پارسال آبان نی نی عمه زهرا ماهک به دنیا آومد وقتی برای اولین بار دیدمش به نی نی گفتم از خدا بخواه سال بعد این موقع نی نی تو بغلم باشه و خدا جون دعامو مستحاب کرد خدایا هزازان بار شکرت .خدایا  ازت میخوام هر کسی آرزوی بچه دار شدن را داره اگه صلاح ومصلحتشه خدا بهش نی نی  سا لم  و صالح بده . یکشنبه رفتم مطب دکتر بهم تاریخ عمل ٥شنبه ٢١ مهر داد البته با توحه به سونو وتست قلب همون روز سونو انجام دادم شکر خدا خوب بود عکس نینی رو در حالی که آب میخورد دیدم کلی ذوق کردم وزنشم به ٣١٣٥ رسیده بود سه شنبه دوباره رفتم مطب دکتر با این فکر که دکتر عملو به تعویق میندازه ولی این طوری نشد ٥شنبه اوکی شد شب برای عزیزت وعمه هات زنگ زدم بهشون گفتم  و ازشون خواستم برام دعا کنن امروز منو وبابایی یهسری آزمایشهای خون بند نافو انجام دادیم بقیه کارا فردا تو بیمارستان انجام میشه قراره فردا ساعت هشت ونیم بریم برا بستری شدن. راستی امروز سالروز عقدمون هم هست . حالا از مادر جون وپدر جون وخاله زیبا ودایی مسعود بگم که ذوقی دارن  خاله زیبا کلی برا آومدنت برنامه ریزی میکنه بقیه هم هی با هات حرف میزنن ونازت میدن .امروز از زیبا خواستم بره برا وانیا کیانا ارمیا ازطرف هلنا خوشگلم هدیه بخره تا بعد زایمان بهشون بدم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
20 مهر 90 20:31
سلامممممممممممممممممممم چه خوب شد اومدم به وبلاگ گل دخترت فردا روز خوبیه براتون خیلی خوشحالم ایشاالله که به راحتی و سلامت زایمان کنی امیدوارم که گل دخترت فردا این موقع تو آغوش گرمت باشه از الان میگم که مبارکه مبارک تولدت مبارک
مامان محمد فرهام
14 آذر 91 23:47
سلام وب زیبایی دارید میشه به لینک زیر برید و به محمدفرهام جونم که توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده رای بدین کد 0012 می تونید دوتا رای بدین اگه هر دو رو به پسری من بدین ممنون میشم ninimod.niniweblog.com